|
נכתב ע"י ענבל
בתאריך 04-10-2007 |
|
|
|
הביקורת הינה ביקורת טלפונית.
2 דברים לשיפור:1. שירות 2. מקצועיות.
דבר לשימור:1. זמינות.
ביקורת מילולית: נותן השירות התקשר אליי לאחר שהשארתי הזמנת שירות מאיזה פלאפון שלא שמעתי בכלל ובמהלך כל השיחה ממה שהצלחתי לשמוע הוא ניסה להסביר לי שהוא יקח את הילד וילמד אותו דרך כרטיסיות ולא אהבתי את הרעיון כי הוא לא מוצלח כשאתה בא ללמד ילד במיוחד אם הוא קטן אתה צריך גישה מסויימת ולא אותה הגישה שבה מלמדים אנשים בוגרים. |
|
פרטי ההזמנה: הילד גר בארה"ב מגיל שנה עד 3.5, היום בן 4.5 ואנחנו מעונינים לשמר ולפתח את האנגלית שבפיו. |
|